help_outlineZapytaj o produkt
Szkolenia

Szkolenia

Instytucje publiczne - ODROCZONA PŁATNOŚĆ

Szkolenia dla Instytucji Publicznych

 

Szkolenia

2 800,00 zł
Cena netto +23% VAT

Instytucje publiczne - ODROCZONA PŁATNOŚĆ

Szkolenia dla Instytucji Publicznych


SZKOLENIE - Jak komunikować się z osobami niepełnosprawnymi?

Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicznych i placówek usługowo-handlowych

Wiele osób nie wie jak postępować z osobami niepełnosprawnymi dlatego ważnym elementem w programie Dostępność Plus jest nie tylko usuwanie barier architektonicznych ale również edukacja urzędników, którzy będą w stanie pomóc załatwić sprawę każdej osobie dzięki pozyskanej na szkoleniach wiedzy teoretycznej jak i praktycznej.

Poniżej przedstawiamy program razem z konkretnymi informacjami które zdecydowanie nakreślą potrzebę skorzystania ze szkolenia.

„Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami” 

(6 godzin) godz. 9.00 – 16.00

9.00 – 10.30

1. Komunikacja jako podstawa ustalania stosunków wzajemnych z osobami ze szczególnymi potrzebami

2. Ogólne zagadnienia dotyczące komunikacji międzyludzkiej

3. Specyfika komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami

10.45 – 12.15

4. Budowanie motywacji personelu do przestrzegania zasad komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami

5. Techniki wzmacniające kontakt z osobą z rożnych grup szczególnych potrzeb – podział osobowości wg. Hartmana – ćwiczenie warsztatowe

6. Rodzaje i funkcja pytań

7. Poziomy słuchania, słuchanie aktywne

8. Komunikaty werbalne i niewerbalne

9. Bariery komunikacyjne, specyfika kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami

 

13.00 – 14.30

10. Efektywne metody komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami, w tym niepełnosprawnymi o różnych rodzajach dysfunkcji

11. Kulturowe i społeczne konteksty stereotypów w działalności praktycznej z osobami z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami

12. Przeciwdziałanie stereotypom – budowanie postawy akceptacji i przestrzegania zasad komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami

13. Tworzenie sprzyjającej atmosfery komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami

Komentarze

Napisz swoją opinię

Szkolenia

Instytucje publiczne - ODROCZONA PŁATNOŚĆ

Szkolenia dla Instytucji Publicznych

Napisz swoją opinię

Zobacz także